Lördag kväll

2012-04-21, 20:07:45 / Kategori: Allmänt
Den 21 April.

Sitter vid datorn nu och kollar runt lite på barn prylar osv. Det är ju inte så jätte långt tid kvar tills min lilla eller lille är beräknad. Så det är lite att kolla över nu i de sista eller dom sista månaderna, att planera och förbereda för att komma hem efter förlossning! Men gud vad tiden har gått fort, känns som om de va oktober igår och att jag fick reda på de igår liksom.. Men usch tiden går förbannat fort, men de är också skönt det! :)
Jag längtar nu tills jag ska föda, tills min lilla bebis kommer ut. Så man kan få se hur den ser ut och hur gullig den är osv. <3 Vill att det ska vara augusti nu. Så att tiden är över och jag får leva med min bebis och min älskade pojkvän som ska bli pappa! :) Så himla spännande asså <3

Idag har vi inte heller gjort så mycket, blev bjudna på mat hemma hos pappa så idag slapp vi laga mat! (a)
Skönt, ibland är det underbart att slippa laga mat, men men annars är det ju ett måste.
Men skönt att bli bort bjuden också kan jag lova! :) <3

Och nu sitter vi här med datorerna och kollar runt osv. Och håller på att tvätta också.
Så håller på en hel del nu. Ska snart ner till tvättstugan igen och kolla till de.
Sen får man se vad kvällen har att erbjuda! :)

Men men, ha de bra! Puss



Älskar dig Erik <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?