Vecka 31 i graviditeten!

2012-06-07, 17:08:16 / Kategori: Allmänt
Vecka 31!

Oooj oj, vad tiden har rusat iväg.. Såg nu att de va ett tag sen jag bloggade sist.
Och tänkte att jag kanske skulle göra det.. 
Är inne i vecka 31 nu, känns helt sjukt vad tiden har gått fort.. Minns när jag fick reda på att jag var gravid (och det var i slutet av oktober , början av november ungefär).
Känns sjukt vad tiden har gått, men men nu längtar jag bara efter att min lilla bebis ska komma ut!<3
Så jag får mysa och gosa och vara mamma-ledig och så vidare! =)<3
Längtar tills första prommenaden ute i barnvagn och kunna sitta ute och njuta i det fina vädret!
Usch, jag vill att tiden ska gååå nuuu! <3

Nu är nästan allt klart för att bebisen ska komma, det ända som är..
Är att vi ska byta barnvagn, vi har en men vi väntar på en som är lite bättre..
Så det blir att sälja den andra.. Sen är det att fixa en skötväska och lite nappar, blöjor osv.
Sen är allt klart inför bebisen. <3 =)

Och i början av Augusti blir det flytt till en bättre lägenhet! 
Fick svar idag om att vi kunde byta lägenhet.. Och nu känns de mycket bättre..
Jobbigt att bo på högsta våning, när man ska ha barn. Så nu blir det lättare sen när man flyttar till en annan lägenhet på första våning istället! =)<3

Dessa två saker längtar jag till så in i .....
Ska bli så underbart skönt när vi har bytt lägenhet och sen när våran älskade bebis är här.
Vill att det ska vara Augusti nu!<3


Men innan dess vill jag ju så klart fylla år med, och hinna med saker lite innan.
Imorgon ska jag till ett läkarbesök ang, att kolla barnets vikt osv. Och se om den växer ordentligt och om jag följer kurvan som jag ska. Annars kanske det kommer att bli ett tredje ultraljud för mig.
Men men vi får se hur det går imorgon! Hoppas på det bästa! =)
Sen är det äntligen helg och då ska jag njuta av helgen och så.

Nästa vecka ska jag laga min ena tand på måndagen, på tisdagen ska jag till BVC.
och träffa den jag ska ha där. Ska bli spännande! =)
Sen onsdag ska jag och älsklingen hem till hans familj och grilla och ha det trevligt!
Och på torsdagen ska vi få hembesök och fredagen slutar med ett besök hos barnmorskan.
Fullt upp denna vecka som kommer (Plus då är jag inne i vecka 32 med).



Men men nu ska jag ta hand om det sista med disken.
Sen ska jag och älsklingen hem till min familj och umgås en stund. =)
Men ha de så bra alla! Puss

Jag älskar dig Erik<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?