Söndag 13/5!

2012-05-13, 12:50:25 / Kategori: Allmänt
Söndag!

Sitter och tittar på något sjukt tv program.. Och tänkte blogga lite, men vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nyss varit hemma hos far och fikat och pratat lite.
Ska laga mat om någon timme eller 2. Sen blir det att tvätta hela kvällen.
Det lär behövas. Men men, min dag idag är nog inte alls intressant..
Som det gamla vanliga när man bor själv och ingen annan gör någonting åt en.. Då måste man sysselsätta sig själv och göra allt det man måste göra som vuxen. =)
Men lika kul tycker jag det är, då känns det mer som man lever ett eget liv och inte är beroende av sina föräldrar lika mycket som man är när man bor hemma.

Imorgon måndag är jag inne i vecka 28, tiden går så himla fort..
Men nu känns det som om tiden går saktare tills jag ska föda. Och det är konstigt att man känner så, när det ändå börjar närma sig för förlossning..
Men men, denna veckan händer det inte alls mycket, det blir en lugn vecka!
Och det är skönt det. =)

Men men, ha de bra! Puss



Jag älskar dig av hela mitt hjärta Erik<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?