Torsdag!

2012-11-08, 11:46:25 / Kategori: Allmänt

Hejohå!

Vaknade tidigt denna morgon.. Gick in i duschen medans min lilla prinsessa låg och sov. Han ta på mig och käka frukost innan hon vaknade. Och då satte vi igång och fixade mat åt min lilla sötnos och sedan bytte blöja och tog på henne kläder.. :)
Sen kollade vi på tv och fikade lite med morfar innan vi tog på oss ytterkläderna och tog en promenad till öppna förskolan. Var där en stund och pratade och umgicks lite med dom andra mammorna och barnen. Sen tog vi en liten extra promenad , innan vi gick hem igen. Och nu sover min prinsessa så sött <3
Ska passa på och göra lite kaffe och ta något att tugga på tills min älskling kommer hem på lunchen.. :')

Sen när han har slutat, blir det middag och sedan ner till farmor och farfar för att måla på köksluckorna.. :)
Dom är äntligen snart klara, har bara tagit oss 2 veckor tills nu. Och förhoppningsvis är dom klara i helgen!
Så här har min dag varit, och såhär kommer den att se ut.. :)
Ha det så bra!

Puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?