Vecka 23 i graviditeten!

2012-04-09, 17:07:08 / Kategori: Allmänt
Vecka 23!

Hej o hå alla. Hoppas alla mår bra, för det gör i alla fall jag.
Eller i alla fall lagom bra, det känns som om jag mår bra, men det är det där lilla "lilla" som inte känns bra.
Som har hållt på under ungefär mer än ett halv år. Och det lär inte sluta än.
Men jaja, jag skiter i vilken, jag lever mitt liv och dom får leva sitt. Dom får skylla sig själva att dom skiter i oss.

Idag är det i alla fall måndag och idag har jag haft först besök av pappa nästan hela dagen, vi har suttit och pratat och disskuterat och sen druckit kaffe. Mums!
(Känner för att baka någon dag framöver). :)
Och sen har jag gjort mat och bjudit pappa på mat med, det blev kyckling idag. Ååh kyckling, det är förbannat gott. Jag verkligen älskar kyckling!<3 Mums!

Sen på eftermiddagen nu för en stund sen, så kom Linus på besök så nu sitter vi och håller på med våra datorer och fixar bort alla ******* virus som både jag och Erik haft i datorerna!
Ska bli så skönt att slippa de, men det kommer typ bara mer och mer för varje dag, så de är tur man har Linus som kan allt om datorer :)
Snart blir det väl att göra lite kaffe och njuta.

Och kanske en promenad ute sen, det skulle vara skönt att komma ut och gå lite. :)




Bild på magen i vecka 22+5!

Det går fort nu, magen växer som in i.
Det är super kul nu, jag känner sparkar nästan varje kväll innan jag somnar. :)
Och nu när jag sitter här och bloggar känner jag dom små sparkarna igen :)
Så himla underbart och mysigt! <3

Vill att du ska komma till världen nu<3

Jag älskar dig Erik<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?