Vecka 24 i graviditeten!

2012-04-17, 09:18:50 / Kategori: Allmänt
Vecka 24!

Sitter här vid datorn och klockan är 09.10. Har nyss käkat frukost.
Jag var fan dö hungrig i morse och det har aldrig hänt innan, fattar inte.. Men de måste ha med att jag väntar barn att göra.. För jag har aldrig kunnat käka frukost såhär tidigt innan, kunde typ käka frukost kl. 12-13 på dagarna eller ibland typ aldrig! Men nu kan jag? :S Sjukt!

Sitter och kollar lite facebook och lyssnar på musik med älsklingen.
Blir att snart ta på sig för att kunna få dagen att gå, kan liksom inte gå i morgonrock hela dagen.
"Fast det är ju ändå rätt skönt" xD
Men men, snart ska jag gå och ta på mig kläder..

Denna veckan är rätt lugn, har en sak på hela veckan som jag ska göra och det är på torsdag.
Då ska jag till barnmorskan igen, prata och kolla vilken blodgrupp jag tillhör. Osv.
Det är verkligen inte långt kvar nu, eller jo.. Men det känns som om det kommer ske snart. Det är inte långt kvar tills Augusti då jag är beräknad i alla fall. Läskigt, men jag längtar som in i!

Nästa månad eller i maj/juni ska jag upp till Jönköping och handla en massa barnprylar osv.
Så då blir det Ikea och så.
Måste köpa tex, barnsäng, barnstol, en byrå och en hel del annat. Så det blir att stå i den dagen. :)
Vet inte när jag åker, men hoppas det går fort tills dess, är så sugen på att åka upp.


Idag blir det att ta det lugnt tror jag, diska, laga mat! Dricka kaffe. Kanske hälsa på Pappa.
Jadu, så ser min dag ut än så länge! :) Hejs!




Jag älskar dig Erik<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?