Vecka 25 i graviditeten!

2012-04-29, 12:52:26 / Kategori: Allmänt
Vecka 25!

Idag är det söndag och sista dagen i vecka 25.. Asså tiden går så himla fort.. På måndag (Vecka 26) är jag inne i sista delen av graviditeten. Det känns helt otroligt. Tiden har gått så himla fort sen jag blev gravid.
Och det är rätt skönt ändå, jag har ändå sluppit att spy och må dåligt. Jag har mått ganska bra under graviditeten.
Förutom en sak som hållt på hur länge som helst.
Men det är också löst nu och det känns underbart asså! :)
Nu mår man äntligen bra igen och kan må bra som bara den fram tills jag ska föda känns det som.
Nu vet jag att dom också finns och vill hjälpa oss och vill finnas där och se vårat barn växa upp också!
Det känns underbart. <3

I veckan har vi haft fullt upp, måndagen var det dags att åka in till Eksjö och göra ärenden.
Tisdagen åkte vi till Nässjö för att fixa en massa där och älsklingen var hos tandläkaren.
Onsdagen var rätt lugn vi var och fikade med eriks mamma och hade trevligt. Sen torsagen hände ingenting typ. Fredagen hade jag två möten eller så.
Sen i lördags var vi inne i Vimmerby hela familjen och handlade lite och hade mysigt. =)
Och idag blir det en lagom lugn söndag, ska göra mat runt kl. 14.00 och efter det blir vi bjudna på fika hemma hos pappa och hans tjej och min lillebror. Mys!
Sen kl. 16.00 till 21.00 ska vi tvätta och sådär. Sen blir det väl tv ikväll och bara njuta av att det är söndag, det är inte så värst fint väder ute heller, så jag känner inte rikitgt för att gå ut idag, men man får se om det blir en runda ute i alla fall, det märks! :)



I veckan blir det rätt så lugnt med, måndag ska vi äta hos mina föräldrar.
Tisdagen ska vi hem till älsklingens familj och äta middag och kolla lite på hans fiske saker och sen ta med det hem. Ska bli mysigt! :)
Onsdagen blir en lugn dag med tror jag, än så länge.
Torsdagen blir det in till Eksjö på ett litet möte med några. Sen en lagom lugn dag det med.
Fredagen blir det nog städ dag och säkert tvätt dag om man hinner att tvätta och ifall det finns någon ledig tvätt tid. Och lördagen blir det fiske! Ska bli så kul med fiske.
Kommer nog bilder från fisket på lördagen! =)

Men men, nu ska jag väl ta de lugnt kanske kolla lite tv. Tills det är dags att börja med maten sen.
Men men ha de bra alla! Pusss

I love you Erik<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?