Vecka 26 i graviditeten!

2012-05-02, 12:43:10 / Kategori: Allmänt
Vecka 26!

Har varit med pappa och kollat på en lägenhet till honom och hans tjej. Men vet inte om dom skulle ha den eller inte. Men samtidigt fick jag reda på att lägenheten bredvid blir ledig 1 Augusti.. Så om inte dom flyttar dit eller så så kommer jag att ta den som är bredvid.. Det spelar ingen roll om vi blir grannar, för det blir nog så att jag kommer ta den i alla fall! :)
Så nu är det bara att vänta in augusti, för då blir det flytt och att föda barn!
Mycket som händer den månaden, men aja det ska nog gå bra... =)

Jag bara längtar fram tills i augusti nu! När det är en hel del som kommer att hända.
Men det är mycket nu som också är roligt att gå igenom, en massa förberedelser osv.
I maj/juni blir det en liten tripp till Jönköping för att inhandla en massa saker till bebisen och förbereda oså.

Men men ha de bra! Puss

Jag älskar dig Erik<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?